Όροι Αποστολής
Στο “eviephilippa”, η αποστολή των προϊόντων σας αποτελεί προτεραιότητά μας. Σκοπός μας είναι να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα φτάνουν σε εσάς όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με ασφάλεια. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους Αποστολής για να κατανοήσετε τις διαδικασίες και τις προϋποθέσεις που ισχύουν.
1. Διαθέσιμα Μέθοδοι Αποστολής
Προσφέρουμε τις εξής μεθόδους αποστολής:
Standard Αποστολή: Η τυπική αποστολή με παράδοση εντός [X] εργάσιμων ημερών.
Express Αποστολή: Γρηγορότερη αποστολή με παράδοση εντός [Y] εργάσιμων ημερών.
Αποστολή την επόμενη μέρα: Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις [ώρα], η αποστολή θα γίνει την επόμενη ημέρα.
Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να επηρεαστούν από παράγοντες όπως η διαθεσιμότητα προϊόντων, η τοποθεσία παράδοσης και οι εξωτερικές συνθήκες (π.χ. αργίες, απεργίες, κ.λπ.).
2. Κόστος Αποστολής
Το κόστος αποστολής υπολογίζεται με βάση τον τύπο της αποστολής, την τοποθεσία παράδοσης και το βάρος των προϊόντων. Το ακριβές κόστος αποστολής θα υπολογιστεί και θα εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Ειδικές προσφορές και δωρεάν αποστολή ενδέχεται να ισχύουν σε ορισμένες περιόδους ή για παραγγελίες άνω ενός συγκεκριμένου ποσού.
3. Περιοχές Παράδοσης
Η [Όνομα Εταιρείας/Ιστοσελίδας] αποστέλλει τα προϊόντα σε [χώρα/χώρες αποστολής]. Αν η διεύθυνση παράδοσης σας βρίσκεται εκτός των περιοχών που εξυπηρετούμε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε άλλες δυνατότητες.
4. Χρόνοι Παράδοσης
Οι χρόνοι παράδοσης εξαρτώνται από τη μέθοδο αποστολής που επιλέγετε και τη διεύθυνση παράδοσης. Συνήθως, οι παραγγελίες παραδίδονται εντός [X] εργάσιμων ημερών για την εσωτερική αποστολή και [Y] εργάσιμων ημερών για διεθνείς αποστολές.
Οι ανωτέρω χρόνοι παράδοσης είναι εκτιμώμενοι και μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις λόγω απρόβλεπτων παραμέτρων, όπως αργίες ή καιρικές συνθήκες.
5. Παραλαβή Παραγγελίας
Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε έναν αριθμό παρακολούθησης μέσω email για να μπορείτε να παρακολουθείτε την κατάσταση της αποστολής σας σε πραγματικό χρόνο. Εάν η παραγγελία σας δεν παραληφθεί εντός των αναμενόμενων ημερών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε με την εντοπισμό της.
6. Προβλήματα Κατά την Παράδοση
Εάν η παραγγελία σας παρουσιαστεί με οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της παράδοσης (π.χ. ζημιές, λάθη στην ποσότητα, ή λάθος προϊόν), παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας μέσω του [email επικοινωνίας] ή του [τηλέφωνο υποστήριξης] για να επιλύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατόν.
7. Μη Παράδοση λόγω Αντικειμενικών Παραγόντων
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας σας λόγω λόγων πέραν του ελέγχου μας (π.χ. λάθος διεύθυνση, απουσία παραλήπτη, αδυναμία παράδοσης από τη μεταφορική εταιρεία κ.λπ.), η παραγγελία σας μπορεί να επιστραφεί σε εμάς. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε την επανεκδίκαση της αποστολής ή την επιστροφή χρημάτων, εφόσον συμφωνηθεί.
8. Τέλη Τελωνείου και Δασμοί
Για διεθνείς αποστολές, ενδέχεται να ισχύουν επιπλέον τέλη τελωνείου και δασμοί, οι οποίοι επιβαρύνουν τον πελάτη και καταβάλλονται κατά την παράδοση. Παρακαλούμε να ελέγξετε τους τοπικούς κανονισμούς της χώρας σας για να γνωρίζετε εάν θα υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις.
9. Ακύρωση ή Τροποποίηση Παραγγελίας
Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, και εντός [χρονικό διάστημα] από την υποβολή της παραγγελίας. Εφόσον η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση ή η τροποποίηση της.
10. Επικοινωνία
Για οποιεσδήποτε απορίες ή ερωτήσεις σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στο [email επικοινωνίας] ή στο [τηλέφωνο επικοινωνίας].